Új közösségi média platform


Sziasztok!

Elsők közt akartam lenni aki erről az "új" vagy hivatalosan nem is annyira új közösségi oldalról ír  nektek.

Elejéről nézve, mikor 2012 végén regisztrálta anno az Instagramra, mindössze 2 db facebook ismerősöm volt rajta, mikor pedig a facebookra akkor is összesen 3 db ismerősöm volt akkoriban fent sőt, meghívós rendszerben működött. Nem írtam le azonnal ezeket az oldalakat csak mert itthon nem ismerték még, hisz azóta mindkettő a mindennapjaink részévé vált, a Tumblr-be pedig évek volt beletanulni mire is lenne jó, mindenhol azóta több ezer követőm és vagy ismerősöm van, szóval itt is dobtam egyet.

Nos elméletileg sokak szerint az Instagram egy alternatívája is gyakorlatilag, mivel pár órája, vagy annyi sem regisztráltam, jelen esetben annyit biztosan mondhatok, hogy hely megjelölés, fotó feltöltés és tag-ek vannak, de itt lehet videókat is feltölteni, könyveket és egyéb mást is.

2015-ben hozták létre, de csak most került a figyelem középpontjába és az USA-ban egy nap alatt 500an le is töltötték, ezzel együtt már több mint egy milliós letöltéssel büszkélkedhet jelenleg.

A UI szép és letisztult, az instagram mellett a design kifejezetten sötét színekben pompázik, a betű választás szerintem tökéletes a UX sem rossz, a dogokat azonnal megtaláltam, attól független, hogy a működési elvét még nem feltétlen értem is.

Az alkalmazás neve: Vero
Itt az oldalukon jelenleg annyi sincs mint az instagarmmén, ez is mobilos applikáció.
Egy képet tettem fel tesztként a regisztráció után, most mutatok pár képet nagyjából a felületről

Emlélszel még azokra az időkre mikor nem volt reklám a facebookon, instán és youtubeon? Régi szép idők, ha valakinek hiányzik mindenképp egy ideig óráig még élvezheti ezt a Vero-ban hisz egyelőre reklám mentes. Ez mindenképp felé dönti a mérleget.

Más mint a facebook, több mint az instagram azzal, hogy rövid bejegyzést is írhatsz és több dolgok oszthatsz meg. Ha szeretnél az első hazai felhasználók közt lenni, ne habozz,  próbáld ki, nincs veszteni valód ugyanis állításuk szerint Ők nem szolgáltatják ki az adataid 3. félnek mint a többi oldal.


A regisztráció láthatóan egyszerű és szép.


A saját oldalad egész szép, még ha nem is annyira egyértelmű mint az insta, egyszerűbb mint a facebook.


Másoknál választhatsz beköveted-e vagy ismerősöd, közeli ismerősöd.
Ez abban fontos mert egy adott posztnál beállíthatod, hogy kik lássák, mindenki, vagy ismerős avagy a közeli ismerőseid posztonként amit 3 db kis ikon is jelez.


A kép feltöltése is egyszerű ugyan úgy tagelhetsz is miután megírtad a kép leírását és jelölheted hol készült. Most csak a fotó feltöltést próbáltam ki ezért erről írok.

Szóval lehet ez a jövő, persze az is, hogy nem növi ki magát nagyobbra és elvész a feledésbe mint a magyar Myvip vagy akkora sikert sem ér el, meglátjuk.

Ha van róla bármilyen tapasztalatod avagy jóslatod írd meg kommentben! 😘 

1 megjegyzés :

  1. Már nagyon sokat hallottam erről a felületről, de most kedvet adtál, hogy egy kicsit közelebbről is megnézzem :)
    Puszi

    VálaszTörlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates