Téli TAG


Sziasztok! Dzseni blogján napvilágot (olvassátok el az övét is) látott egy újabb TAG amit én is megírok most, mindig nagyon szeretem nála a TAG-eket így gondoltam ezt sem hagyhatom ki.

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?


Az a baj, hogy erre nincs bevált termékem, mivel nem száraz sosem a kezem, így általában akkor kenegetem ha azt szeretném valami különleges illata legyen. Szeretem a fahéjas karácsonyi illatú kézkrémeket.

2. Forró csoki vagy forralt bor?

Inkább forró csoki, azt minden mennyiségben imádom, de a jól elkészített forralt bort is nagyon szeretem, csak abban válogatósabb vagyok. A kedvencem:


3. Mutasd meg egy télies sminked


Télen szeretem ha a szemem világosabb esetleg ezüstös, fehér plusz tusvonal és a számon sötét színek vannak

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?

Mindkettő. Szeretek itthon lenni, pláne ilyenkor, kb minden este olvasok ilyenkor és kávézom. Viszont mivel nem szeretem a nyarat, meg a meleget inkább ilyenkor élek, szóval ha a barátaim azt mondják menjünk le bármi ilyesmit csinálni benne vagyok. A párom nem mondja mert ki nem állhatja a hideget.

5. Kedvenc dolgod a télben?

A hideg többek közt és, hogy felöltözhetek rétegesen. Szeretek szép ruhákat felvenni egymásra mert olyankor többet tudok magamból megmutatni. Na meg a hó és a karácsony, sütés és a fények ilyenkor.

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?

Rajtam inkább, kabát, pulcsi, fülvédő vagy sapka és kesztyű. Mivel nem szárad ki sem a szám sem a kezem így más nem nagyon van ami nyáron nincs nálam csak télen.

7. Kedvenc karácsonyi film?

Nem feltétlen tudok választani. Miért éppen Minnesota, Holiday, Négy karácsony, Grinch.. Rengeteg van, a karácsonyi filmes posztomban többet olvashattok majd.


8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

Síelni, a barátaimmal való síelésben az a rossz, hogy nem tudnak, korcsolyázni sem mind és nem feltétlen jól, de azt Én sem, olyan lassú vagyok a jégen mint egy csiga, a havon jobban megy a dolog, viszont fárasztóbb is. (Tévedések elkerülése végett tudok síelni, ismerem a magyar sí pályákat is, attól, hogy nem posztolom ki vagy mesélem el, nem mindent mesélek el nyilván és pláne sok dolgot ki sem posztolok sehova)

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?

Igazából a Mikulásra onnan, hogy mikor kicsi voltam akkor láttam ahogy, Apa meg Anya teszik ki az ajándékokat, de nem mertem szólni, azt hittem (nagyon logikus), hogy Ők még hisznek benne.
A Jézuskára nem tudom, nem mondta senki, csak idővel felnőttem a testvéreim meg picikék maradtak (8év van köztünk, már nem picik) akkor átkellett vállalnom dolgokat a segítségbe anyától, mindig nagyon igyekeztünk tökéletes karácsonyt csinálni - úgy nagyjából November elejétől már ráhangolódunk -  szóval valahogy csak tudtam, hogy nincs, de sosem beszéltünk róla, később az ikrekkel sem csak aztán ők is elkezdtek segíteni.

10. Kedvenc téli illat?

Hát nem szeretem a kifejezetten fahéjas almás stb dolgokat szóval így a forró csoki és a fahéjas kávé.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates