5 hely az álmaimból | Helyek ahova el kell utaznom | második rész


Ez a tegnapi posztom folytatása hideg, hegyes, erős városokkal és sí paradicsomikkal amiket mindenképp látnom kell mielőtt meghalok!

Oslo, Norvégia
Igazából nincs különösebb okom, télen jobban szeretem a hideg és télies városokat, szóval nyilvánvalóan beletartozik ebbe észak Európa is. Norvégia egyszerűen olyan hely ahol annyira karácsonyoznék..




Helsinki, Finnország
Itt is pontosan ugyan az a helyzet mint Oslonál, szeretem a finneket, szeretem a havat és az évszakhoz illő városokat, ez az őszi-téli város nekem ahol szívesen töltenék időt.





Rauris, Austria
Nekem ugyebár nagymamám osztrák származású, Ausztriában nagyon sokat voltam, minden évben megyek is, idén is már voltam, kiskoromban voltam viszont utoljára ott síelni, és ez hiányzik, ezért és erre a célra kerestem helyeket mikor megláttam ezt a kisvárost. Nekem annyira lenyűgöző kép mikor egy csapat tehén legel hegyek között, hogy el sem tudom mondani.


Aspen, Colorado, USA
Ki hinné, hogy nekem ez a város a 90es évek óta a Dumb és Dumber miatt nagy kedvencem...


igazából csak innen tudtam meg kiskoromban, hogy ez az egyik legnagyobb síparadicsom ezért baromira vonz, ez a sí listám csúcsa, egy aspeni túra. 








Kanada
Igazából itt mindegy a város, nem nagyvárosba vágyom hanem inkább egy hónapra egy erdei házba zárkóznék be a blogommal és a gondolataimmal.






Ennyi lenne a top 10 hely ahova el szeretnék jutni, annyira szépek, hogy irigykedem a helyiekre, minden esetre rajta vannak a listámon amiket látni szeretnék vagy csinálni. Köszi ha elolvastad, ha tetszett jobb oldalt iratkozz fel vagy likeold a facebook oldalam.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates