Furcsa TAG 2.0



1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív?
Hát, Apa Pupáknak és tökfejűnek, Anyám volt élettársa Milicnek... igen malac mert szerinte 16évesen mást se csináltam mint a szobámban fetrengtem a disznóólban :D

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?  
Nem tudom furcsák-e, de csak a fal felöli oldalon tudok aludni, csak akkor ha nem lóg ki a lábam a takaró alól és ha megy a Tv. :D A tárgyakat mindig mm pontosan rendezgetem el pl.: pezsgőztünk a párom letette az asztalra az üres poharat majd Én is ezért az üveget és a 2 poharat esztétikusan elrendezem, Ő meg már röhög... :D


3. Van valamilyen furcsa fóbiád?  
Félek a repülőgépektől... Nem a repüléstől repültem már, konkrétan a személyszállítóktól, nem azért mert lezuhan és meghalok csak nagyon ronda, és ha nem száll fel is rettegek tőle mintha megenne. :D És a hajók ALJÁTÓL. Nem tudom megmagyarázni, mikor a tengerbe ugráltunk a hajóból nem akartam mert félek hogy hozzá érek és nyálkás lesz vagy ki tudja egyszerűen undorodom. És a nagy kéményektől, jó hogy két sörgyár és a konzervgyár mellett lakom... Kiskoromban rémálmaim voltak ha sokáig néztem őket az ablakból. Ha nem tudod milyen rémálmod lehet egy kéménytől...Jó neked :D 

4. Van olyan dal, amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni?

Igen van...:D A Children of distancenek van olyan száma.

5. Van valami faksznid? Valami, amit nem tudsz elviselni ha, mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog?
Ha arany ékszer van valakin de a ruha cipzárja ezüst...:D Ha a pulcsi kapucnijának 2 kis 'izéje' nem egyformán lóg le, ha valaki azt írja "höhh" mert rossz emlékem van róla.

6. Van valami fura szokásod, ha ideges vagy?

Hát nem tudom, általában vita miatt vagyok ideges amit nagyon egyszerűen kezelek, megnémulok és többet nem szólalok meg...:D 

7. Az ágy melyik oldalán alszol?  
Jobb, de csak mert az van a fal felé :D


8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Ágyimaci, születésemkor kaptam és Anya is születésekor kapta, Ő nevezte el, nem Én.

9. Mit rendelsz általában kávézókban?  
Kávézó függő és évszak,

StarbucksŐsszel Pumpkin spice latte, Télen Honey and Almond, tavasszal fehér csokit ha fázom, nyáron valami jegeset és tejeset.
Meki: Cappuchino
Costa: Forró csoki
Frey Coffee: nem emlékszem a nevére talán Bajor jeges kávé, azt tudom hogy citromos.


10. Van olyan tipp vagy tanács, amit hangoztatsz, hogy fontos, de általában nem tartod be?
A sport, az fontos :D Csak épp se időm se energiám rá és másra sem. Meg az egészséges életmód.


11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Szembe a zuhannyal :D Bár leszedem a rózsát.


12. Van valami furcsa testi adottságod?
A melleim 100D-sek és már 11 évesen nagyobbak voltak mint a rokonaimnak.


13. Mi az az étel, amiről tudod, hogy nem egészséges, de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Mexicoi pizza :(

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat, amit gyakran használsz?
NYILVÁN most éppen :D egy időben az AMÚGY. tavaly meg az INDOKOLATLAN.
15. Miben alszol? Őszintén!
Őszintén nem titkolom, hogy együtteses férfipólókban és macinaciban :D Irtó vonzó lehetek.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve, hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?  
Igen, egy trapéz zöld fehér csíkos gatyát ami csipőig ért egy almazöld mell alá épp hogy érő felsővel. Vékony voltam, de ettől még ezek nem voltak vonzó ruhák :D

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates