Újabb Március :D

Sziasztok!

Itt az újabb Március. és lassan a tavasz is. Azt hiszem végre nem lesz túl hideg futni menni a viszonylag új Kőbányai futópályára és felavatni. Nincs is jobb mint a tavasz és a tavasszal járó napsütés (ha lenne) segítségével elnyomni a gondolatokat (már ha negatív persze.) Aztán kiüríteni a ruhás szekrényt, átpakolni majd szelektálni. Na ez nekem jó hosszú folyamat lesz nekem mert már múlt hónapban is megcsináltam, nem tudom ki hogy van vele, de vannak azok a ruhák amiket mindig félreteszek és azt gondolom jó lesz ez valamire, de még a funkcióját sem értem, a színe se tetszik vagy illik a ruhatárba, ilyenkor gondolkodom azon, hogy majd veszek hozzá egyszer (semmikor) valamit és akkor jó lesz, ebbe belenövök abba belefogyok ez még divatos lesz azt meg átvarrom. Közben ez soha nem történik meg... Szóval most tavaszi nagy-takarítok és KIDOBOM ami szakadt és elviszem a vöröskeresztnek ami még sosem volt rajtam. Micsoda életcélokat állítok. :D
Ezen kívül csak azt tudom, hogy írok egy listát milyen könyveket olvasnék és végre sorban megveszem és elolvasom.... Már karácsonykor megvettem a Závada könyvet amit akartam, újra olvastam egy-két Tóth Árpádot és Shakespeare szonettet és jól is esett. :D most folytatom a még nem olvasott könyvekkel, versekkel. Aztán reméljük melegedik az idő. Akkor már aktívabb mozgást is végezhetek bármikor.
Továbbá a Nike kihozott egy appot ami talán elérhet androidon is, nem tudom, de otthoni edzést segíti elő. videóban mutatja mit csinálj mint kezdő, haladó, stb... Te is tehetsz fel magadról videót. Ott írja azt is, hogy mennyi percig csináld és mennyi kalóriát éget (nyilván ha helyesen csinálod.)
Szóval Én megterveztem a 6hetes program mellé ami ebben a hónapban teljesedik ki. :)
Mára ennyi lettem volna
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates