Vélemény


Sziasztok! :)
Mostanában azért nem postolok mert meghalt a laptopom, ma Tomié nálam van de ma korán reggel viszem az enyémet egy barátomhoz aki ezzel foglalkozik és kiderül az én kis Drágámnak alaplap cseréje lesz-e, túl éli-e avagy egy kis Videó kártya piszkálgatás elég-e... :( szorítok neki. Nos azért mobilról írok pár szót az elmúlt hetem gondolatairól... Az egyik, hogy hála a Rizsavi Tamás posztomnak még aznap több mint ezren olvasták a blogom! Miután pedig Ő is elolvasta kitette a saját oldalára ahonnan még több mint ezer látogatóm olvasó lett! :) Azt hiszem jól választottam példaképet! Mert ez nekem nagyon meglepő tett volt... Innen is nagyon köszi Rizsa <3 az életben most kb ez a legjobb :'D a másik pedig egy Blogger lenne... Azt postolta tavaly amikor ez a blogja indult, hogy azért van új blogja mert a régit még Youtube videókban is alázták... Már majdnem sajnáltam. Pedig volt benne némi ráció, de aztán azt tetszett a legjobban, hogy olyan trágár kifejezéseket írt merő őszinteségből amit MR Busta megirigyelne tőle. Szóval kicsit mocskos a szája... A blogja írásban alapvetően jó. Persze a káromkodást mellőzve. De persze Ő is átesett a ló túloldalára! Kritikákat ír mindenről. Tudtommal a kritikus is tanult szakma így ki nem... Mit gondol Ő valamiről? Ma ezen keveredtünk összetűzésbe, mert kitette az Iphone véleményét. Igen egy olyan ember aki életébe kézbe se vette! Amikor  pedig leírtam neki nem csak pro kontra is a véleményem letörölte mivel nála senki ne nyalja az Apple seggét. Ez vicc komolyan. A seggnyalásom annyi volt, hogy leírtam, hogy az android és az Öcsém windowsphoneja mellet milyen kellemes kezelhető felszabadító és egyszerű hibátlan dolog került az Iphone-al a birtokomba. Mivel a másik telefonom egy nem kis tudású Samsung nyilván érzem az Android paradoxon kérései mellet miszerint "A galéria megtelt kérem töröljön a Videók,képek közül" csak ugye nem tudsz mivel ahogy megnyitnám ez fogad... Emellett az IOS hiba nélkül fut. Tudom divat utálni ha nincs, de akkor fogadjuk a véleményt... Persze szerintem. Mind ezek mellett leírtam milyen ronda lett az Iphone6 mennyire nem kellene az Apple Watch és milyen szuper még a billentyűzár gomb se maradt a helyén. Ez az ember közölte, hogy un engem... Tegyük hozzá, hogy alig várom a napot amikor elfelejt. A kapcsolatunk úgy kezdődött, hogy random a semmiből szerelmet vallott a facebookon. Akkor elküldtem mire közölte, hogy olyan mint ő sosem kapok (reméltem is ennyire nem büntet az élet) aztán 2 nap múlva már ránk akarta gyújtani a házat. Ki tudja miért... Majd ezt megígérte több barátunknak is. Ezek után már "csak a pénzemért
barátkoztok velem" mondta úgy hogy hozzá se szóltunk a büdös életbe :'D közben a nagy szív idomár előadta, hogy olyan gazdag, hogy csak 10.000ftos farmere van (gratulálunk...ön nyert) főleg mert a legszegényebbnek is az van mert már a piacon is annyi... Aztán hóha neki 2 db 45.000ftos mobilja van (kit érdekel???) gratula megint. Akkor én nem számolok inkább utána.  Mikor ez se jött be... Hirtelen szegény lett és nincs kocsija. Mert ő nem anyuci pénzén él (hozzá tenném munkanélküli tanuló volt) és neki nincs kinyalva a segge mint nekünk (gondolom látja az Audim a ház előtt csak én nem) aztán ezt meguntam. Amikor már gondolom elfelejtette ezeket folyton rám írt a barátnőm milyen szemét k***a mert nem akar vele járni. És meg meg is kérte ne írogasson neki facebookon. Amire nem tudtam mit mondani. Mivel még 1x ezen nem állok le vitatkozni. Aztán pedig eljutottunk ide. :D megunt engem :'D teljesen érthető... Kicsit pszichopata zaklató szaga van mondjuk, de Ő tudja. Szóval ennyit szerettem volna... Remélem hamarosan lesz gépem ha nem, időzített posztokat írok Tomiéról! Addig legyetek jók! ;)
XOXO, Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates