Rizsavi Tamás.

Sziasztok!
Nagyjából egy éve szeretném ezt a postot megcsinálni. Vagyis megmutatni nektek (aki persze még nem ismeri) azt az embert aki számomra a "legnagyobb". Tökéletesen inspirál és a képei a rosszabb napokon és erőt adtak. Ezekkel a  fotókkal úgy éreztem ilyenkor, hogy a világ szép, csak az emberek nem jók benne. Na, de nem ez a lényeg!  Szóval immáron egy éve nézegetem nap mint nap a fotóit, volt már fotója facebook borítóképem, és most csodálkoztam rá, hogy a húgomnak is az Ő fotója van kinn. Rengeteg barátom látom
már a like-oloi közt és ami még meg is lepett grafika tanáraim olyanok akik fotózással foglalkoznak, és oda vissza vannak a fotóitól. Persze megértem, Én is oda vissza vagyok. Így éreztem kötelességemnek ha már a HCW-t is bemutattam itt, hogy bemutassam Rizsavi Tamást. Nálam több dolog volt az ami megfogott, egy a fotói témái. Szóval Én előtte nem láttam még embert aki ilyen mód mutatta be Pestet, a minden napokat, a közlekedést. Tényleg meg van bennük az a Pesti hangulat ami inkább Budapesti. Ilyenkor büszke vagyok a  városomra. A másik pedig, az a kis apróság ami elsőre is feltűnik hogy mozdony vezető. A legjobb barátom mindig is az akart lenni így kiskorom óta tudom/hallgatom a  vonatok iránti szeretet milyen erős tud lenni, nem mondanám, hogy Én nagy rajongója vagyok, de ahova visz vonat oda nem buszozok, lásd a szomszéd kerület :P Mindenképpen tetszett ez a szeretete valami iránt ami annyira nem hétköznapi. Sokkal nagyobb és jobb
kisugárzása van minta  férfiak sport kocsi, motor, drift, tuning mániája. Így megvolt benne plusz egy egyedi dolog amia  fotóira is kihat persze. Teszek nektek ide egy két linket amin továbbiakban is követhető:
facebookjahonlapja...:)  Nézzétek, kommentáljatok, élvezzétek. Egy dolog van amit nem szeretek és hozzá kapcsolódik. Azok a kommentárok amik erről szólnak: "Ez photosop, csak odavágtad, látszik, hogy nem igaz...." és sorolhatnám. Persze az emberi butaság határtalan. Na de akkor nézzük a képeket!

























Remélem nektek is annyira tetszenek mint nekem :) Nyugodtan lehet a  fenti linkeken likeolni stb. :)
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates