Dream Wedding/Álom esküvő 2014



Sziasztok!
Az előző bejegyzésbe leírtam az eljegyzésünket és a magas elvárásokat ugyebár....:D Hát tényleg elég magas. Szóval úgy terveztem mostanában, hogy az ellene az álom esküvő ha modern lenne és elegáns minden :) Tudom, hogy drága lesz, de megéri... A fejembe pink szürke és fehér minden :) Persze Tominak fekete öltöny fehérrel nekem meg fehér és ezüst meg arany, de a koszorús lányok (akiket még csak ímmel-ámmal válogattam ha tetszik nekik hanem pinkbe fehérbe lesznek a tanuk (akik férfiak lesznek) szürke fehérbe, a kiegészítők bútorok és minden csokor,  torta stb is ezekben a színekben. Most kiválogattam "pár" képet amik eléggé tetszenek színektől független. Csak inspiráció képen :)
A ruhák:








A hajak:






Csokrok:






Cipő:





Gyűrű:

Igazából erre vágyom a legjobban :)

Torta,sütik,stb:











 Az esküvő:




Szóval nagyjából "ennyi", de mint mondtam ez csak inspiráció.:D Azért nem teljesen ilyen szeretnék :D De a lényeget megmutatja. :)

XOXO,Doris


1 megjegyzés :

  1. Tetszik a stílus, ami alapján szeretnéd majd alakítani a nagy napot, és a képek is szépek :)

    VálaszTörlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates