Szerelem a levegőben


Sziasztok!
Nos ezt a dolgot muszáj kiírnom magamból... Tudjátok amikor jön a tavasz mindenki hülyébb mint máskor, de persze vannak kivételek, tudjátok azok akik egész évben hülyék... Nos nem azt mondom, hogy Én vagyok a legfőbb tudója a szerelemnek,de egyben biztos vagyok... Hogyha első látásra létezik is és beindul a kémia attól még GÁZ igen nagyon, hogy egy hét után szerelmet vallanak egymásnak az emberek. Vagyis ez negédes és természet ellenes, mert kiderülhet, hogy így is van, de az, hogy azt látom a facebookon, hogy az illető hetente mással van, de az összes élete szerelme ki nélkül nem tudna élni... na az nekem már egy kicsit betette a kaput. Szóval értem Én, hogy fiatal vagy meg minden, de amikor egy újabb embernek írod, ki, hogy Te vagy életem szerelme örökké, akkor nem csak a hiteledet veszted, de igazából úgy is érzem, hogy egy evolúcióban visszafejlett majom vagy :S A másik kedvencem ezen a téren amikor az emberek magán akcióban "eljegyzést" tartanak, így a valódinak már nincs is lassan értéke. Vesznek valami olcsó bizsut ami legtöbbször úgy néz ki mintha egy 100Ft-os autómatából pörgették volna ki kisebb mázlival. És felteszik a facebookra, hogy igen ez az eljegyzési gyűrűnk. (majd jobb esetbe csak hónapokkal késöbb szakítanak) Nem kisfiam/lányom maximum az Óvodában...Rettenetesen alul van már értékelve a szerelem attól tartok, vagy az emberek nem tudják mit jelent. Persze nekem más mert idén 21 leszek és 14évesen szerettem bele Tomiba gyerekként és kimaradtam a tinédzser életből meg a mostani késői kamasz évekből is... Szóval lehet ezért nem értem. Vagy máshogy vagyok bekötve... :/ De Én szeretném ha a szeretleknek súlya lenne, nem egy agyonhasznált szó és akinek ezt mondom azt elhihetné, hogy így van (igen jelenleg van egy barátom akivel a legnagyobb probléma, hogy nem hiszi el, hogy nagyon szeretem és szeretném ha egyszer Ő is tudná, hogy mennyire fontos nekem....) Én a barátságban sem szeretem azt mondani "szeretlek" mert nekem ott is jelent valamit. Az imádlak amúgy kevésbé... Nem tudom miért, de Én imádom Jensen Ackles-t pedig nem ismerem... Szóval nekem ez teljesen más...:) Na mindegy ennyi lett volna a "nyűgöm". Ha van véleményetek szívesen meghallgatom :)
XOXO,Doris

3 megjegyzés :

  1. 14 éves korod óta van egy barátod,aki nem hiszi el ,hogy nagyon szereted??? :O
    Zizz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede Ő elhiszi (remélem :D) egy barátom... Szóval úgy értettem nem osztogatom a "szeretlek" szót....És van egy barátom akit nagyon szeretek (barát barát) és egyszerűen nem hiszi el... Úgy tesz mintha ez "átmeneti" lenne....:/

      Törlés
  2. Én 24 vagyok ,májusban lesz 8 éve,hogy egymásra találtunk az én Tomimmal :) hasonlóan gondolkodok erről a témáról, mint te, de Velük úgysem lehet mit csinálni, így a tiltás/törlés gomb jól jöhet ;)

    VálaszTörlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates