Újév...

Sziasztok!

Idén ez az első bejegyzésem amit ráérek megírni :)) A Szilveszterem szuper volt....:3 A 4órás hazaút már kevésbé volt jó....:D Illetve 5 ha  a Pesten belülit is beleszámoljuk. Nos először is elgondolkoztam az újévi fogadalmakon. Nem tudom írjak e egy kettőt amin akkor gondolkoztam mert nem szoktam betartani, sőt...El is felejtem! :$
Na minden esetre ezeket megfogadom:
-Támogatom Tomit a munkájában és az álmai elérésében.
-Igyekszem Én is jó munkát találni.
-Elindulunk a nagy közös úton.
-Nem vágok mindenre pofákat ami nem a kedvem szerint van.
-Olyan filmeket is megnézek amiknek a címe nem tetszik, de Tomi szereti xDDD
-Többet segítek Anyának.
-Több házimunkát vállalok!
-Vissza térek a közösségi életbe!
-Több fotót készítek (nem az ebédemről és a lábamról xD)
-Kitakarítom az életemből az összes embert aki megbántott a múlt évben és szemét volt!

Remélem ezek azért sikerül betartani....:D ezek annyira nem nagy dolgok, de jó lenne :)
Még jövök ilyesmi bejegyzéssel ma, igyekszem bepótolni a dolgokat....:) Addig is
legyen jó évkezdésetek!
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates