-Karácsony-


Sziiiiiasztok!
Leírom nektek, hogy telt a karácsony :3
24.én rendet tettünk a lakásba elég jó hangulatban kidíszítettünk mindent és feldíszítettük a fát :3















Utána 25.én jöttek Mamámék. :) Egyharsinyát és egy C und A utalványt kaptam :) Következő nap pedig a másik mamámhoz mentünk a nagycsaláddal :) 

:)
A következők posztokkal nem tudom mi lesz mert holnap hajnalba elutazom Tiszaderzsre Tomi mamájához és mobilról nem tudom tudok e posztot írni....:/ net nincs csak a  mobiljaimon ,de onnan meg képet nem tudok feltenni....Időzítőre teszek ha tudok valamit, de 2.áig lehet nem leszek :( boldog karácsonyt és újévet :))
XOXO,Doris


4 megjegyzés :

  1. Jaj, hát az a cicás kép mennyire cuki <3 További kellemes ünnepeket, na meg jó utat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes volt, nagyon izgalmas volt nekik, tavaly egy cicást se érdekelt....:D
      Neked is utólag, köszönöm :3

      Törlés
  2. Nagyon hangulatosak ezek a képek, szép a fátok :) És mennyi ajándék volt alatta! :) Amúgy az utolsó kép a kedvencem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, agyon díszítettem :P :D Igen idén, bőkezű volt a Jézuska :D
      Köszönöm Ő az Én pici unokaöcsikém, csak egy ideje nem készült kép :)

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates