Őszi újdonságaim :) - Éljenek a Glamour napok

Gondoltam csinálok egy posztot arról, hogy az Ősz folyamán milyen ruhákat vettem meg...:) nem mondom, hogy nem lesz még, de az eddigiek amik amúgy annyira tetszenek  *-* Na meg itt voltak a Glamour napok ugye plusz Őszi kuponfűzetet osztottak a Köki terminálban :D
Azt ne nézzétek, hogy csúnyán vannak felakasztva xD
 Ez a CundA-ból van igen csak drága volt :S

 Annyira kényelmes kis kötött felső:) Bevallom piaci, de máshol nem találtam :| Ez a  szürke verzió a szürke dolgaimhoz meg néha a barnákat is feldobja :) 2500 Ft volt :)


 Szürke kis gombos felső...:) Volt tavaly egy ilyenem barnába csak már bolyhos, de kellett vennem egy újat mert télen nagyon is számított nem, hogy ősszel :)
CundA 3500Ft

 Tudom, hogy nem szépen tettem fel, de itt van a kettő együtt és nekem nagyon bejön mert elég melegek is főleg így kombinálva :D

 Kötött meleg sapi és akkor már kellet hozzá egy szürke kesztyű is mert tavaly volt összesen 2 szürke cuccom és nehezen hordtam őket :S
Sapka.CundA 1500Ft
Kesztyű: CundS 1500Ft

 Ez is piaci mivel csak a színe más (már nem találtam többet ebben a színben)
2500Ft

 És a tavalyi gombos felsőmmel kombináltam
Tavaly a CundAban 1500Ft-ért vettem ezt a sötétbarna felsőt azaz idén kissé megdrágult :S

És igen...A szürke cuccokhoz vettem egy szürke táskát is :$ annyira jól néznek együtt ki és nagy meg kényelemes is szóval nem volt rossz vásár (bár ez is piaci...) de csak 1500Ft volt :)

Ez a barna gatya is új :) Tetszett, hogy ilyen fakó a leopárd minta :)
CundA: 3500Ft

Soros műszempilla...A "közelgő" szülinapomra vettem igazából xD Azaz November 20...De nem akartam akkor csalódni, hogy fel se bírom tenni így okosan kipróbáltam a 12órája fennlévő sminkemmel xD De a pillákat nézzétek :D
Essence 850Ft, ragasztóval, de az Őszi Kökis kuponok miatt 650-ért hoztam el :D
-Vettem még egy Essence parfümöt is 1000Ft-ért, de csak 100Ml így azt is csak "alkalmakra" fogom használni :) És egy szürke Catrice körmlakkot, de majd azt egy lakktesztben fogom csak bemutatni :D Addig is :D

XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates