2011-es emlékek :) - szalagavatóm

Mivel több embernél is láttam blogon és facebookon, hogy most volt a szalagavatója gondltam Én is írok róla egy posztot :) A miénk 2011 November 26.án volt... Annyira vártam és készültem rá...Fejben meg vagy 2000 elterveztem majd milyen lesz és nagyoooon élveztem :)
Hát nem mondom, hogy a szalag tűzős egyenruha jól állt xD és azt sem, hogy a csoportképen megtudom magyarázni a lábam állását :$ xD
Mondjuk nekem kicsit kínos volt ennyi szülő meg barát előtt ahogy néztek tapsoltak meg fütyültek...
Ezen meg pont nem látszom, de azért megmutatom, hogy zajlott :)
Aztán jött az osztálytáncunk...:D Ami Őőőő elég mókás volt :$ :D nagyon bénák voltunk, de hangosan tapsoltak és fütyültek, szóval a lényeg megvolt :D
Az élénk piros hajam csak egy kicsit virít ki a képen xD :D
Igazi izom ember vagyok...xD
 
Ezt követte a keringőnk összevonva az A osztállyal mert a C külön táncolt Metallicara :D nekünk ezt nem engedték bár igazából ez nem is igen merült fel a végén a zenét a tánc tanár választotta úgyhogy mindegy volt :D
 Én Rencsi Niia 
Niia Én Zoé
Bével  <3 xD Nem tudom mi volt olyan fontos az energia italomon, de nagyon stílusos :D
 
 Tánc vége :)
Beálltunk a fotózáshoz :3

Hát igen Én Tomival táncoltam logikusan főleg mivel az osztálytársam volt...:D

Aztán volt ilyen családi táncikálás :)
 Apával
Az öcsémmel :D
Végül pedig a tabló fotónk:
Az édes hármasunk <3 szerelmem és a másik szerelmem :P Bé
Persze Bével a tabló fotók előtt mi is csináltunk magunknak fotósorozatot :D




XOXO,Doris


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates