Tegnap este

Tegnap este 8 körül lejött hozzánk ide Marci barátom Pestről :) Kimentünk a Dunapartra vettünk fantát Ő meg elhozta a háziborukat (ami megjegyzem nagyon finom, csak nekem égett a gyomrom tőle úgyhogy igen szerényen kóstoltam csak meg) :D de tényleg finom volt csak keveset ettem...:/
eldumálgattunk Marci egyetemi életéről és, hogy nekem egyre kevésbé van kedvem a BKF-re járni mert túl közhelyes primitív embereket vettek fel...Emellett úgy tűnik nem nagy kihívás oda bekerülni és hogy benn maradni mennyire nehéz...Hát valljuk be nem egy BME..:D szóval azt sem tartom nehéznek, na meg eszem ágában nincs ott is grafikát tanulni,fú bőven elég volt azaz 5év...:D szabályok és színrendszerek között betűtípusokon gondolkozva és a Helvetic-át istenítve :D Maradok a fotózásnál...:D Na,de nem is ez most a lényeg :D hanem, hogy nagyon jól szórakoztunk és jó kis kikapcsolódás volt. Meg is beszéltük, hogy a jövőhéten megyünk a Starbucksba :D
És itt van 1,2 kép az estéről amit leszögeznék mind mind éjszakai sötétben csináltam:)



XOXO,Doris

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates