Őszi Tag :)

-Melyik a kedvenc őszi Körömlakkod?
Hát a Davinci sötétbarnája, és a csillogos nude színűje, Azon kívül (nem tudom a márkát) mert nincs velem szintén egy nagyon jól fedő nude körömlakk :)
-Melyik a kedvenc rúzsod idén ősszel?
Max Factor szájápolós barna rúzs...:)
-Mutasd meg a kedvenc őszi ruhádat!
Majd a blog folyamán úgy is bemutatom :)
-Mi a kedvenc őszi kiegészítőd?
A sálak <3 Minden féle szín a táskáimhoz passzolva :)
Idén melyik őszi trend tetszik a legjobban?
Hmm az első Outfit amit kitettem...:D Na az nekem nagyon bejön ;)
-Melyik a kedvenc őszi illatod?
Nekem nem nagyon vannak kedvenc seasonális illataim :D Csak olyan ami emlékeztet egy időszakra :D a jelenlegi parfümömmel és dezodorommal is elégedett vagyok, de majd ez is egy külön post téma lesz :D
-Milyen az őszi időjárás ott ahol élsz?
Jelenleg épp (ma) meleg (20C°) és süt a nap, de az elmúlt 3napba 14-16 fok volt és eső...Szóval azt mondom változékony nagyon :D
-Mik a terveid az idei őszre?
Valami új őszi színt kitalálni a hajamra amivel feldobhatom :) Mondjuk az alsó szőke részben mielött télte elrűntetem, annak adni egy vöröset, de csak is színezővel mert még egyszer nem szenvedek ennyit, hogy barna legyek mert a vörös ledobálja -.-" Azon kívül a b logom minnél jobbá tétele...Hatalmas szabású születésnap nekem <3 XD ha a tavalyit lehet überelni... :D Pedig ez a 20. lesz és annak kéne nagy számnak lennie...:( Na meg dolgozni a Mafilm Audiónál mint szinkronhang,de ez nem csak az őszre :D
XOXO,Doris

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates