Ma...:D

 Voltatok már olyan fáradtak, hogy még a gombokat se voltatok hajlandók nyomkodni? na pont ezt érzem...kínszenvedés jelenleg ezt a pár sort is leírni pedig le akartam írni a mai napom...
szóvak 7:30kor keltem mert mivel megnyitott az iskola gondoltam talán beugrom a bizonyítványomért...:D meg Tominak is meg ha már ott vagyunk talán alá kéne íratni a leszerelési lapot.
indulásra kész voltam xD
Kávéztunk stb...Aztán elmentünk Atiért. 9re. :D ott is kávéztunk xD mert miért ne.... aztán elindultunk be.Tökre féltem mit szólnak majd, hogy eddig nem mentem el kiíratkozni stb...De semmit nem reagáltak megkérdezték miért íratkozom ki...xD mondtam hogy a 4év plusz az OKJ elég volt nekem nem kell még egy szakma köszönöm a felajánlást de 5év is sok volt a Jaschikban....:D Utána Ati elment az új sulija évnyitójára mert neki a 4év is sok volt máshol teszi le a szakmát ahol "szép a wc"....Ezt mindig elmondja meg, hogy van szag elszívó...xD mást nem igen tudok a sulijáról. Csakis a legfontosabb infókkal lát el. Ez a legjobb barát dolga...semmi sallang! csakis a lényeg. ha arra járok beugrok majd pisilni. Na mindegy. Mi Tomival ettől független vissza mentünk Atiékhoz mert az Anyukája a személyi fodrászom :P  ;) és mondtam, hogy lenőtt a szőke a hajamba és befestette meg a barnát is.:D Ilyen lett:

persze a belőtt séró is hozzá járt :D
Aztán jött a nagy BUMM....És Tomi is úgy döntött megszabadúl a hosszú hajtól....:D


Aztán csináltunk egy két minőségi közös képetxD

Aztán haza jöttünk és hulla fáradt vagyok....:D szóval lefekszem..

Xoxo



Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates