Hétvégi kikapcs

 Sziasztok!
Mielőtt hazajöttem Pestre Tomival egy jó kis jegeskávéval kezdtünk :3


Aztán sok henyélés után folytattuk az egyik kedvencemmel ami a banánturmix :3


Utána elmentünk Atiékhoz dumálgatni... Majd este az öccse felolvasta az új dalszövegeit amik nagyon viccesek, ütősek voltak....remekül szórakoztam.:3 Kis slam poetry ;)


Este pesig csak filmeztünk ugye az ágyban...
Aztán Pénteken az induláskor visszamentünk Atiékhoz és lejjebb vágattuk Tomi  haját nekem meg Gitta megmosta és kivasalta....Ezután csináltunk 2 közös képet Atival :D Én persze megint béna vagyok rajta, de legalább Atival van <3


Este aztán elindultunk fel, de változott a programunk így gyakorlatilag aludni jöttünk haza...xD Reggel aztán otthon elmentek az ikrek (tesóim) Apáékkal nagymamám szülinapjára  mi még Tomival rendet raktunk aztán mi is mentünk szülinapozni juhúú. Ott löttem 1,2 képet a kisebb tesóimnak nevezett generácioról aztán az unokatesóimat is...:D Igen Én vagyok a legidősebb 4év előnnyel :D


Boldog szülinapot NAGYI! <3

Utána Apáékkal elementünk a Millenárisba az MR2 Szimfonikra <3
Az Adele skyfall tökéletesen hidegrázós volt!!! :3



xoxo,Doris




Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates