Az elmúlt napok! :)

Vasárnap: Elmentünk Apáékkal a káposztafesztiválra, Vecsésre! :) Nos nekem ez eleve nagyon bejön mert imádom a káposztát. :3 Először Töltött káposztát ettünk  *-*
Egyet ettünk ketten Tomival :) Mindent meg akartunk kóstolni....:3 Az öcsémnek azt hiszem annyira nem jött be így az is ránk maradt félig :) Legalább is nem túrta be nem mintha sokat enne :D
Aztán körbenéztünk a vásárba :D Tomi meg Mazsika nagyon cukik voltak együtt <3
És ahogy megosztoztak a kutyán...:P
A vásárban voltak kézművesek (nem dob fel mivel anya is az) szóval semmit nem vettünk kifejezetten a kaja érdekelt xD :D
Imádom a kisöcsémet <3 Az életem egyik értelme <3 A legjobb, hogy leejtettem életemben először...Mikor?? Amikor épp egy kamera felvett és kivetített és ahogy fel akartam segíteni lesett a gatyája meg tiszta kosz lett és épp a lecsúszott gatyájában porolgattam.... jellemző :D


Miután bejártuk a vásárt kávéztunk :) Szeretem a Segafredot :) Kis kocsiból lehetett kérni (Apa is szeretne olyat) de végül is Én is amennyiben Apa minden reggel hoz belőle kávét ide is :P :D
Aztán este Mazsi körhintázott:) Erre várt egész nap :)
Este pedig kaptam egy új cipőt! :)
Hétfő:Elmentem Renivel (volt osztálytársnőm) talizni mert már rég láttam velünk tartott Tomi is....Köre néztünk az Árkádba (Pull and Bear,C und A, Gap,New Yorker...)

Bevallom nekem eddig a Gap nem igen jött be, de majd meglátjuk.... :/ Utána Tomi hazament és Renivel elmentünk az Arany cipóba kajálni :)
Majd kiültünk az Árkád elé süttetni magunkat :)
Renit lehagytam kissé a képről :$ xD <3
Aztán taliztam Rebbievel és átmentem hozzá megbeszélni ezt azt...:)
Ebédeltünk majd ettünk egy jó kis pudingot :D
Aztán csaptunk egy Tea partyt :)
Majd Rebbie szokás szerint bezsongott és felvett mindent amit épp talált és neki állt egy személyes Goa partyt csapni... Mókás voltxD
Kedd: Tegnap volt az ikrek szülinapja :D Boldog szülinapot nektek tesókáim <3 :) (Soma,Maja)
Este pedig elmentünk megnézni a MURDER kiállítást. :) Nagyon élveztem nagyon tetszett amennyiben mondhatom azt, hogy nagyon tetszett egy adag elme roggyant gyilkos...de hát a horror filmekért és a Zodiákusért is odavoltam...Biztos szeretek félni ;)
Ma pedig csak és kizárólag kézműveskedtem :)

XOXO., Doris




Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates