augusztus.

Az utóbbi pár napban rájöttem, hogy nem valami király egyedül élni mert a pénz úgy fogy mintha a zsebemből szednék ki egyenesen.... De nem baj. majd megszokom ezt is mint ahogy abba is beletörődtem, hogy életemben először a szeptember 1 nem lesz tele izgalommal ugyan olyan nap lesz mint a többi....
Na lényegben azt akartam mondani, hogy tegnap volt 20.a....:) Amit Albertirsán töltöttünk így nem láttuk a tűzijátékot. :D először. Fura, de ez van megérte.... :D Szép Irsa nagyon! Voltunk Csokinál (osztálytárs volt...) és fél4ig nála voltunk végül. El is aludtam filmezés közben! :D ami kissé irónikusan jött le a Django után mivel azt néztük és amíg sopánkodtam, hogy bánhatnak így a feketékkel és amúgy is bármilyen emberrel csak úgy általában milyen haszonleső kizsákmányoló szemét egy két ember....közben elaludtam úgy, hogy mind 2 lábamat Csoki tartotta egész éjjel mivel nem tudtam tartani magamnak alvás közbe xDD Mondtam neki, hogy az élet iróniája :D  <3 na minden esetben jó volt látni végre...hónapok óta nem láttam :( És ekkora forma kevés van mint Ő :D imádom. És gyönyörű a házuk, plusz megismerhettük az Öccsét Tomit...:D hihetetlen a hasonlóság :D És Imádom, hogy Tomi az első fekete srác aki rocker :D És rohadt jól áll neki mivel olyan mint a Báttya csak nem XXL-es méretűek a ruhái hanem akkorák amekkorák Ő és Csokit ritkán láttam anno ilyen passzoló ruhákban főleg, hogy annyira szereti a rohadt pulcsiját, hogy 40fokban is képes abban ülni xD bolond... minden esetre Tomi nagyon édes volt ahogy próbált nagyon komoly lenni...De nem ment neki :D De önmagában Csoki haverjai is nagyon jófejek voltak :D élveztük nagyon...:3 plusz meg is ismételjük a héten mivel amúgy is megyek arrafele...:D Úgyhogy Tomi (Én Tomim) is külön boldog lehet, hogy Csokival lehet és kiélheti perverz hülyeségeit....:D de komolyan nagyon jó volt végre a hosszú nyár után látni mivel 5évig az egyik legjobb barátom volt :3  <3
Így viszont eszembe jutott Attila aki meg Szlovákiában lakik szóval oda nem igen ugrok át estére...:( szóval nehéz lesz újra látni, de annyira hiányzik már ő is....ők adtak értelmet a sulinak :D  plusz Tomi és mi voltunk a "4ek társasága" :DD Remélem egyszer újra együtt leszünk 4en:( Itt van egy két sulis kép:

Hátulról: Csoki, Ati, Tomi, Én...:D
Órai munka....A 3 fiú Minecraftozik Én élvezem a betöltő képernyő varázsát :')

Tomi és Csoki barbiék kapuja elött :')
És az utolsó osztálykirándulás 2012 :)
mindenki fitt és üde...:) természetesen. :D

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates