Mai nap.Remények.

Hát a mai napon a kávézáson kívül még semmit, de semmit nem csináltunk. Olyan lustának érzem magam. Vagyis lustábbnak mint  máskor. Gőzerővel keresem a munkát, de lehet ott a hiba, hogy olyan téren szeretnék elhelyezkedni amit Én is szeretek...Így egy ember jelzett ugye vissza, hogy érdekelném őket mint rendezvény fotós, de retusálónak is bejelentkeztem inkább. Eszem ágában nincs megint eladni magam napi 3000Ft-ért, de így sosem lesz új fényképezőm a kezemben. Szőrnyű ez a nincstelenség. Közben ketyeg az időm a szakvizsga napjáig. A vizsgaremekekkel sem vagyok még kész pedig annyira jó a feladat és nekem való...De mégsem visz rá a lélek. Hülye vagyok. Azt hiszem. De most megint kiülök a kertbe és nyomom majd a tanulást vagy olyasmit :D És végignézem az összes divatmagazin koncepcióját, hogy folytassam a vizsgamunkát esküszöm. Addig itt egy gyöngyszem . Ez nekem nagyon bejön. Imádom a bakancsokat. Nekem mondjuk csak 1fekete Martensem van..És 2db fekete steelem 1db bordó steelem. :D szóval nem színesek. De ez kifejezetten tetszik :D

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates