Én lennék.

A mai napi bejegyzésem előtt gondoltam írok magamról pár szót aztán elindítom a napom rendesen! :)
Szóval:
1993 November 20.-án születtem Budapesten. Azóta kőbányán élek, de azon belül 3x költöztünk. 2001.-ben született két testvérem (logikusan ikrek) Soma és Maja :D

Ők most lesznek azóta 12 évesek :D Nagy sajnálatomra elkezdtek kamaszodni...Nem mindig egyszerű, főleg az öcsémmel... Ettől függetlenül jó fejek bár a húgom már egy fél fejjel magasabb iker testvérénél...:D A Harmat általános iskolába jártam ahol hangszeren tanultam és kórusba továbbá dráma szakköre jártam. Szórakoztató volt. Ezen kívül 11évet Aerobikoztam megállás nélkül nagyjából... Anyukámnak több szakmája is van abból az egyik Aerobik edző így könnyű volt emellett óvónő amitől nagyon jól bánt velünk most pedig már iparművész is ami nekem megint csak nagy előny :D Apa 2002-ben elment tőlünk és el is váltak azóta Ő újra is házasodott miután több mint 10évet együtt volt "új" párjával. Így az Ő házasságukból is született 2010ben egy testvérünk Zsolti (Mazsi)
Mazsi is egy kis tündér most 3éves múlt...Folyékonyan beszél és tiszta hangon énekel. Azt hiszem nagyon szeret miket, persze mi is Őt! Én 2008ban kezdtem a közép iskolát a Jaschik Álmos Művészeti szakképzőiskolában. Grafikát tanultam. 2012-ben le is érettségiztem. Most 2013-ban teszem le júni5.-én a szakvizsgámat ebből a tantárgyból és szeretnék végre tovább lépni felső oktatásban a fotózásra. 4éve és 2 hónapja élek boldog párkapcsolatban az egyik osztálytársammal akivel az,, hogy az osztálytársam volt 5évig csak emelt a dolgon! 9.év végén jöttünk össze, de a mai napig mindent együtt csinálunk a lefekvéstől alvástól a bulizásig mindent...Más érdesség nem nagyon van azt hiszem :) XoXo

Tesókáim 

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates