Miből áll a Wishlistem? | Az online vásárlás varázsa


Sziasztok! Ma lefektetem a wishlist posztjaim alapját, azaz, hogy Én hol és hogyan vásárolok online.
Nyilvánvalóan első körben az olcsóbb webshopokat sorolom fel és a hozzájuk kapcsolódó szokásaim.

Nekem az első webshop amin vásároltam az volt mint szerintem a földön a legtöbb embernek, az EbaySzóval vele kezdem a felsorolást.
Ebay: Kezdjük azzal, hogy heti szinten, családilag több dolgot rendelünk, be még 2-3 év alatt nem fürödtünk semmivel. Az eladók mindig készségesen segítettek. Azért szerettem meg mert olcsó és megbízható, remek telefontokok és kiegészítők vannak rajta a gyűrűtől a sálakig és táskákig. Ezek általában trendik, tetszenek és nem is rossz a minőségük. Semmiféle márkát és kamu márkát nem rendelek innen. Vannak anélkül is szívemnek kedves darabok rajta.

És itt jön az átvezető a Wish-re, amit szintén 2 éve használok, de nem úgy mint az Ebayt mióra rájöttem valamire. Az a valami nem más, minthogy ott kinézem a terméket, bemásolom az ebayre a nevét és 99%-ban az Ebayen fent van olcsóbban és ingyen kiszállítással. Persze ezt ismertetem is a legutóbbi esetemmel, ahol egy ecsetkészletet rendeltem, amit megláttam wishen pár száz Ft kiszállitással, csakhogy nem 32 darabos mint a leírásban hanem az egyel kisebb csomag, azon túl pedig az arany-fekete szín drágább mint a többi szín. Gyorsan rákerestem ebay-en lássatok csodát olcsóbban, a 32 darabos ott volt fent az Én általam kívánt színben ingyen kiszállítással. Ez a sokadik alkalom volt, bár konkrétan minden alkalmam így nézett ki. Szóval a Wish nekem a könnyebb böngészésre van, a mobilos felülete szimplán átláthatóbb ezért ott nézem ki, de mindig olcsóbban megrendelem Ebayen.


Végül pedig a kedvencem és azt is elmondom miért a kedvencem
AliExperessPersze itt is megvehetném a mindenféle ázsiai szarságot, mint egy olcsóbb Sárkány centerbe vagy bármely kínai piacon, de ezt az oldalt 3. féleképp használom. Ugyanis van egy eladó (?) vagy tervező(?) aki leginkább itt értékesíti a telefon tokjait és azok a szerelmeim. Meg is mutatom mindjárt miért is. Az egyetlen baj vele, hogy csak iPhone-ra gyárt tokot és másra nem. Minden esetre én nagyon sokat tervezek tőle rendelni mert egyszerűen imádom, annyira szépek és kretívak, mint egy tok gyártóé sem. Ha találok olyat aki nem csak iPhonera gyárt okvetlen írok róla posztot.

Akkor itt most végezetül bemutatom a tokokat amikbe beleszerettem, különböző stílusban szedtem össze, a nyáriakat, állatosakat, romantikusakat amiből párban is van, elegánsabbakat és cuki rajzosakat is. Nekem az, hogy van ami plüss és az is, hogy matt nagyon bejön. Valamiért jobban szeretem a matt telefontokokat mint a fényeseket, a matt körmöket és az autókat is.
Szeretem az egyszerű mintákat és azt is amin van valami finom, de stílusos arany dolog. Ami nekem nagyon szimpi eleve az Ali rendszerébe, hogy vásárlói fotók is vannak a termékek alatt és rengeteg vélemény... Ami ha szerbül vagy oroszul van az app vagy az Ali - nem tudom - lefordítja egységesen angolra, ami megkönnyíti az olvasást, láthatjuk a termékeket azelőtt hogy megérkeznének, vagy esetleg megrendelnénk is kiderülne, hogy teljesen máshogy néz ki, más az anyagi mint ahogy elképzeltük, nálam már egy insta webshopon előfordult, bár tegyük hozzá a leányzó eleve másik tokot küldött nekem, mondván amit akartam az nála nincs már, mindezt 1800Ft-ért.




Viszont Én kifejezetten szeretek itthon is rendelni, talán mert megőrülök a plázáktól. Szóval a H&M, Pull and Bear is olyan nekem mint az ebay, mindent akarok. Eleve több dolog és méret van belőle a neten mint a boltokban, és vannak olyan kiegészítők, füzetek stb amiket a boltban észre sem veszek.
A wishlist-ek ebből az 5 helyből fognak így állni a közeljövőben.



Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates