Milyen dekorációt rendelnék az ebayről?


Sziasztok! Nos, azért ez a múltidő mert nyilvánvalóan aki nem rendelte meg idén október végéig annak nem igen fog már ide érni, hozzáteszem én semmit sem rendelek ebben a hónapban, hogy ne vesszen el a postán véletlenül... Sajnos most nagyon benne van a pakliban.

Jövőre amikor már remélhetőleg nem itt lakom és ez magában hordozza azt is, hogy remélem találunk egy szép fehér, modern letisztult lakást, akkor viszont már nyártól lassan minden egyes csillogó, piros, arany és mikulásos díszt előre berendelek, hogy ideérjenek időben.


Ezekkel a 12 darabos nagyon cuki, nagyon téli kis hópihe díszekkel kezdeném, én az vagyok aki mindent mindenhova felaggatna karácsony alkalmából. Mindössze 202 Ft-ért juthattok hozzá...


Aztán mindenképpen beruházok karácsonyi díszpárna huzatokra, mert nagyon imádom a díszpárnákat, az aliexpressen van is egy gyűjteményem amik csak arra várnak, hogy megrendeljem őket szép lassan ide meg Agárdra is.

Giccses vagy sem, de nekem kell, persze a letisztultabbak, de 2őt mindenképp szeretnék ebből venni, nagyon tetszenek, de ide jelenleg sok is lenne...

A következő egy baromi hosszú led sor, esetemben 220 voltos, meleg-fehér 30 méteres mindössze 3157Ft-ért, na ezzel majd a fél lakást kivilágíthatom, és ez lenne a cél első sorban.
A színre az alapján esett a választásom, hogy csak ezt szeretem a kéket meg rühellem, égő sorban még inkább... Továbbá karácsonykor nekem semmi hideg szín nem jöhet, a piros meg nem nagyon illik max a fára, de előre meg nem tudom milyen is lesz a fám, lehet a fehér lakásban fehér-ezüst, de lehet vissza térek ahhoz, hogy a fehér lakás piros-arany és a fából adódóan zöld karácsonyi kiegészítőknek fog adni otthont.



A következő választásom újabb égő sorra esett, ugyanis imádom ha nem kell villanyt kapcsolni és különböző égősorok égnek és gyertyák, kifejezetten észak európai típus vagyok ebben, egy másik posztomban már olvashattátok, hogy nekem a déli art deco, pasztell, pálmás tengerpartok jönnek csak be, nagy kulturális múlttal, de ami észak, ami fenyő, hó vagy erdő esetleg skandináv az minden mennyiségben. ezért is van két tetoválásom, egy hegyes, fenyő erdős és egy óceán parti pálmafás.
Így most ezek a különlegesebb asztalra stb-re is jó égősorok 


Ezek azért kicsit drágábbak ami azt jelenti, hogy csak 4 méter 220V és 3500Ft, de ebből is van nagyon sok féle, még virág is, ami nyilván nem téli, de nyári kerti partyhoz be lehet rendelni belőle.

Akkor most újra párnahuzatok, amik kicsit... luxusabb? letisztultabb kinézettel rendelkeznek, ilyet biztosan fogok, ezt mindenképp szeretném, akár az összeset belőle. Szerencsére a párom sincs ellene,abban az esetben ha nem lesz túl csajos a lakás.. Relatív, de nekem ez kell, remélem neki is tetszeni fog. :)


Most pedig hódolok kicsit a puncsnak és forralt bornak, mivel imádom ezeket a kiegészítőket, és a vörösboros marhát és vad húsokat ezért gondoltam egy ilyet is beszerzek mielőbb, azaz később hisz jövőre kell csak, de értitek!
268Ft-ért azt hiszem mind a kettő jöhet!


Ezen a vonalon maradva pedig a boros pohárnak is szeretnék egy kis téli hangulatot kölcsönözni, ami az ünnepi asztalon nagyon jól fog mutatni. 202Ft 10db


Következzen egy asztal dísz ami lehet nem az asztalon lesz, ehhez meg kellene legyen már a lakás, de mindenképp veszek, a szín majd a többi dekoráció tükrében változik... 20Cm-eresek egyébként és 202Ft-ba kerülnek.



Az utolsó választásom pedig egy mániámból fakad, én nagyon szeretem a "basic" karácsonyi csomagolását csak sosem akart anya beruházni masnikra hogy aztán ki legyen dobva, évek óta én csomagolok és megyek anyával vásárolni. Mi az ikrekkel a Tech és a ruha dolgokat szeretjük a legjobban, ezért nálunk pláne H and M utalvánnyal le lehet kenyerezni, az a kedvenc üzletünk. Viszont anyával ilyenkor minden számunkra kedves boltot végig járunk és vásárolunk. 
Szóval ez a masni jó a fára is és az ajándékra is ezért esett rá a választás ugyanis ez 24 darab szintén 202Ft-ért.


Ennyi lenne első körben a karácsonyi wishlistem az ebayről. Nagyon jók nagyon olcsón és nagyon várom őket!




2 megjegyzés :

  1. Nagyon jó kis dolgokat szedtél össze :) Most nekem is megjött a kedvem, hogy szét nézzek.
    Köszi az ötletet. Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök ha ötletet adtam, kíváncsi vagyok miket találsz :3

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates