Kedvenc Őszi Outfitem 9.


Pulcsi: H&M 2500Ft
Napszemüveg: Tumblis eladó cuccok facebook csoport 1500Ft
Táska: Deichman 5500Ft
Tok: Ebay 550Ft
Cipő: Deichman 8000FtFt
Nyaklánc: H&M 3000Ft
Sál: Ajándék

Erről a pulcsiról is írtam már nem fűznék hozzá semmit.
A napszemüveget facebook csoportban találtam, pont azért léptem fel mert bordó napszemüveget kerestem, erre ez  volt az első poszt, természetesen azonnal megvettem mert minden kívánságom kielégítette.
A sálat anno mikor volt egy bordó, piros mániám akkor kaptam középiskolában egy elég hippi osztálytársamtól, ez a sár hatalmas mint egy törölköző, szeretem össze vissza magamra tekerni.
A nyakláncot pedig pont azért vettem meg mert nagy az őszi bordó mániám, és annyira tetszett hogy mellette vettem egy táskát és egy puncsit ami pont olyan színű volt.
A rúzst is akkor vettem, egy bordó matt Max Factor rúzs, nagyon szeretem ezek mellé.
A telefontok eredetileg azért kellett mert arany-fekete is meg márvány mintás is és beleszerettem.
A cipő, egy nagyon egyszerű csatos csizma, pont megfelel mindenben amíg nincsenek minuszok vagy jég a járdán, akkor korinak is elmenne...
A táskát pedig azért vettem mert nagyon extra, a szegecsekkel pláneaz alakja is furcsa és elég nagy táska. szóval megint itt áll fent, hogy belefér a pulcsim.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates