Winter TAG

Viki téli TAG-je, gondoltam kitöltöm :)

-Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Floral Secrets Levendulás kézkrém tavaly óta
És amit ma vettem Verona-Natural line SPA professional Aloeverás Limeos kréme...De ezt arcra is :3 annyira jó az illata, hogy belészerettem mert eredetileg nem magamnak vettem....xD ez nem külön kézkrém, de az is van belőle....:3







-Forró csoki vagy forralt bor?

Épp forró csokit iszom,de amúgy a bor :3

-Mutasd meg egy télies sminked:
Mindig változik :)  na meg hangulat és helyszín függő is nálam :)















-Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval vagy szánkózol/hóembert építesz?

Inkább itthon, de a olyan kedvem van és olyan emberek szívesen kimegyek :))
-Kedvenc dolgod a télben?
A decemberi havazás, Fehér karácsony, Karácsonyi filmek....

-Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Kézkrém, kesztyű,fésű a sapka miatt :D
-Kedvenc karácsonyi film?
Grinch,Huncutka :D
-Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Síelni <3 egyetlen aranyérmem is abból van :D de korcsolyázni is szeretek :D
-Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Télapó...Egész este semmi nem volt a szobámba erre kimentem pisilni és Anya meg Apa le-fel futkározott, hogy bevigye az ajándékokat.... Amit hallottam és e-közbe anya pont valamit "az ajtó előtt csinált" nem jöhettem ki...De amikor végre igen ott voltak az ajándékok....:D De Apa állította, hogy a rénszarvasokat hallottam (na de könyörgöm a panel lakás 8. emeletén??) :D 
Jézuska: Nagyapán lusta (?) vagy nem tudom mi volt épp és az a remek ötlete támadt, 24.e reggel, hogy díszítsük fel a karácsonyfát....O.o Amit nálunk az angyalok csináltak :( elsírtam magam...mire közölte, hogy "ne sírj Dóri, Nálatok az angyalkák csinálják otthon...." Háttőőő... Már nehezen hittem el de ezen kívül a családunkban ez nagyon fontos titok...A 12 éves tesóim nem díszítenek fát velem mert anya nem akarja még...:D 
-Kedvenc téli illat? 
Fahéj :3
-Kedvenc karácsonyi zene?
Tony Bennett-White Christmas

Remélem tetszettek a válaszok :3 Köszönet Vikinek :) XOXO




1 megjegyzés :

  1. Kérek szépen infót, hogy honnan van a most vásárolt krém, mert nagyon szimpi így kép alapján :-)

    VálaszTörlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates